dimarts, de maig 15, 2007

Incomunicats

Tot i que era el meu primer cap de setmana com a possible regidor de Telecomunicacions de l’Ajuntament amb el partit E.D.U. he quedat incomunicat. Encara s’està investigant si ha estat sabotatge o un grapat de casualitats, però ja us puc dir que tot és molt sospitós i a la vegada perquè no dir-ho dramàtic.

Tot va començar dijous quan vaig voler fer la trucada de control a casa meva (abans que ho faci la meva mare i digui que no la truco mai i bla bla bla). El telèfon no donava línia, res de res, callat com una mala cosa. Primer vaig pensar que al ser un sense fils la base estaria desenrotllada, però no. Una suor freda em va recórrer el cos, de seguida ho vaig notar, no hi havia Internet!!!. Primer drama. No havia fet l’equip de la Superlliga. Vaig trucar a Jazztel i em van fer anar amunt i avall de les escales buscant els collons de PTR i ‘prueba aquí i prueba allá, maquillate, maquillate’. Res de res. El resultat 3 dies sense Internet a casa. Quasi m’agafa un txungo. A part ja començàvem amb les promeses electorals incomplertes, la població estava sense el seu Waiiii-Faiii gratuït.

Quan encara no havíem superat el tema d’Internet va venir la tele. Això si que és gros. Estavem dinant tranquil•lament el dissabte quan de cop i volta vam sentir un espetec i tot seguit l’efecte sonor de ACME que posen als dibuixos animats quan s’esquerda una paret. Però no era una paret. Era la tele!!!!. Aquesta tele que no hem acabat de pagar, la tele que em té el cor robat, la tele que permet dividir la pantalla en dos però mai físicament com el dissabte!!! Ha mort!.


Sense tele, sense Internet,…l’Eva i jo estaríem obligats a parlar de coses!! Hi ara què, no tenia temes preparats per una situació així , res per explicar, cap novetat… Un drama. Sense el Tomate, la Panyo i en Cachuli, sense poder veure les barbaritats de l'Acebes. No ens va quedar més remei que fer coses útils com ara fer de jardiners i de fuster.


Avui dimarts ja tinc Internet. Però la tele ha marxat a Madrid, segurament un mes. Ara mateix una tele que no arriba a 20 polsades presideix el menjador.

5 comentaris:

Otger Cataló ha dit...

Prent-ho amb calma, company !!! Així també podràs tornar a sentir les sensacions dels primer homes, naturalesa pura, ... jejejeje

Puji ha dit...

Osti! Quina lijadora més molona! Com som els tios! Sóc un manasses, no sabria com fer servir aquest catxarro, però m'ha molat i ja me'l compraria!

Per cert, quin regidor de telecomunicacions de pacotilla!

Gerard Agudo ha dit...

EDU:
De moment ho porto bé pq he recuperat internet però la tele...mira el diumenge ja vaig renunciar a veure el valencia-Saragossa.

PUJI:
En el tema 'aparatos de bricolatge' el meu sogre els té tots...lijadores, serres mecàniques, silicona de tot tipus, dissolvent, etc. és com tenir el tio de la tele a casa. A més a més el catxarro aquest el conec pq em va tocar rascar totes les bigues de casa que n'hi ha un merder.

Pel tema Wai-Fai solventat. Tornem a tenir adsl gratuït a Mataró ja ja ja

Unknown ha dit...

Tranqui, Geri, sempre quedarà el tam-tam i les senyals de fum...

Dani R. ha dit...

Molt bo lo de tirar la tele a terra per poder justificar a l'Eva que heu de comprar una de més gran!!

Vaya crack!