dimarts, de juliol 17, 2007

Widgets

Després de tant remenar i remenar per Internet barallant-me i gaudint a la vegada amb el Web 2.0 (quan ja es parla de Web 3.0), els CSS, els widgets, els plugins, blogs, facebook i una infinitat de coses més m’he decidit a penjar-ne dos al blog (al qual pot ser li queda poc de vida si decideixo canviar-me de residència blogaire, no física).

Els dos afortunats són dos widgets que em porten de corcoll des de fa ja un tempos perquè em tenen bastant enganxat, el LastFm i el Flickr, música i imatges respectivament. En un i podeu trobar les cançons que vaig escoltant al llarg de la setmana i artistes similars als que escolto(és la gràcia de d'aquesta ràdio on-line tu suggereixes i ell ofereix a vegades amb més o menys criteri) i en l’altre les fotos que vaig penjant.

En fi, si us bé de gust i podeu entrar sereu benvinguts!!!

6 comentaris:

Puji ha dit...

Aquestes coses comencen a superar-me. És que no acabarem mai?

Gerard Agudo ha dit...

@puji: em sap greu dir-te que no hi ha qui ho pari ja...la gent té idees i les plasma en un programet...poca feina tb! però ja m'agradaria tenir una idea que vingues google i cash!!!

Laia ha dit...

He vist les fotos!! Ets un artista!!! Per cert, tens fotos de Leeds???? Que fuerte, que fuerte... Molt xula la del pub, i no es perque hi surti jo! jajajaja
Vull un reportatge espectacular per aquest cap de setmana.

Oriol ha dit...

com t'anava a dir l'altra dia, ..no t'agafen ganes de seure al lloc a on ells s'hi posaran primer per veure com et miren?
per altra banda, estic engegant la formigonera per aixecar aquest mur que dius que hem de fer..
i per últim,..a aquest pas, haurem de canviar els ordinadors cada 3 mesos, estem navegant, baixant del emule cançons, treballant amb programes ofimàtics i de dibuix, sincronitzant pda's, sonant música pels altaveus,....no té "deturador".

Gerard Agudo ha dit...

@laia:aquest cap de setmana ja veuras ja fotos a discreción je je je

@uri: no entenc la primera pregunta...així m'agrada que anem preparant...per cert he vist un portatil especial per tasadors...ja ja ja fliparies...amb un puntero làser d'aquests que feu servir!!!! 2400 euros toma ya!!

Dani R. ha dit...

Ultimament veig lastfm per totarreu. S'haurà de probar