dimarts, de desembre 05, 2006

Ikea, un lloc per viure

Ahir tocava la típica excursió a Ikea per fer les típiques compres que després no et caben al teu 206. Això si res d’aglomeracions ni mandangues l’hora màgica a les 20:30. Aquesta hora et permet anar molt més tranquil i sense que si caus a terra la marabunta et trepitgi, i de pas dedicar amb més tranquil·litat una atenció especial als mobles que t’interessen.

Aquesta tranquil·litat em va portar adonar-me d’una cosa i escriure aquest POST-Tonto d’avui. Els Suecs pensen en tots els detalls, em vaig fixar que els llibres que hi ha als mobles com a mostra, de broma, digueu-ho com volgueu també són Suecs!!!! la qual cosa em, va deixar una mica flipat i aleshores ho vaig veure clar tot és suec al Ikea. Estic segur que els venedors quan arriben al vestuari es treuen aquesta disfressa d’espanyols i comencen a sortir suecs (que al final de la jornada laboral van cap a Lloret que es on viuen no? ). El menjar també és suec. Els dissenyadors són suecs. Les explicacions algunes vegades semblen sueques. La clau Allen segur que la va inventar un suec.

En fi només us volia dir com em va impactar el fet quest dels llibres.

2 comentaris:

Oriol ha dit...

jo vaig quedar al-lucinat que no pogués comprar les famoses estanteries Billy color abedul per internet i que m'ha les enviessin a Palamós. Has d'anar allà i comprar-ho, almenys fa un any era així.

Puji ha dit...

El millor quan vas a l'IKEA és fer-te el suec, sinó pots acabar ficant tota la botiga al teu 206...