dilluns, de desembre 11, 2006

Les meves vacances


Fa uns mesos em fregava les mans ja que per primera vegada disposaria d’unes vacances llargues (15 dies a finals de novembre i principis de desembre) fora de les habituals del més d’agost. Els astres havien volgut que la meva combinació de dies lliures, ponts i dies de festa acumulats fos més que maca.

Pel cap em passaven imatges diferents destins com ara Argentina, lloc on tinc moltes ganes d’anar, però si no era possible (com ha estat el cas, $$$$) la qüestió era marxar del país i a ser possible ‘cruzar el charco’.

Així que amb l’Eva vam mirar destins com Cuba, Rivera Maya, etc. alguna cosa que no seria el nostre primer destí en escollir unes vacances però molt útil per desconnectar i fer el gos, que ja ens convenia després d’un estiu de treballs forçosos i poques vacances reals. Però com tot en aquesta vida l’economia i l’escala de fusta del nostre pis van fer desaparèixer les nostres il·lusions de viatge (tot i que viatges Ecuador tenia una promoció 2x1 que va posar difícil la decisió).

Per això i com explicava l’Oriol en un dels seus post ‘coses a fer quan hi ha pont llarg’, vaig convertir els meus 15 dies de vacances espectaculars a qualsevol platja de Sud Amèrica en una llista interminable de coses a fer. La llista incloïa hits com: pintar la casa, anar a Ikea, actualitzar txungais.com, el blog, llegir els blogs, posar-me al dia de la Uoc, formatejar el PC, etc. Però com tota llista té un inici i un final molt diferents i això t’agobia perquè veus que no fas el què t’havies proposat i aleshores t’emprenyes amb tu mateix...i entres en un bucle de mala llet. Això si una de les coses que estic més orgullós d’aquests dies i no sortia a la llista és que he après a fer caldo.

Aquestes han estat les meves vacances tant desitjades.

2 comentaris:

Puji ha dit...

Hawai, Bombai son dos paraisos, que a veces yo, me monto en mi piso, na na na na na na na na na naaaaaaaaaaa

Gerard Agudo ha dit...

Osti tu quina raó que tens. Per cert notícia d'última hora, la pared pintada ja està foradada ole ole ole només ha durat 8 hores...un pas en fals i la bateria del portàtil s'empotra contra la pared, almenys vaig salvar el portàtil.