dilluns, de gener 15, 2007

Les Rebaixes

Aquest és un post protesta. Protesto per les rebaixes, perdò la Far$a (aprofitant aquestes paraules que utilitza l’Òscar per anomenar el Barça) de les rebaixes.

Per començar comentar que cada vegada compro menys a les rebaixes pel fet que si m’espero a comprar les coses que m’agraden després no trobo la meva talla (tema que algun altre dia farem un post protesta). Concretament aquesta vegada havia vist un jaqueta d’aquestes d’abrigar. La veritat és que feia mes o mes i mig que estava controlada, i ja en varies ocasions vaig intentar comprar-la però sense fortuna en la talla, i al preguntar a les dependentes em comentaven que n’arribarien més. Efectivament així ha estat, han arribat més talles, però quina ha estat la meva sorpresa en veure que la jaqueta no estava rebaixada i si col·locada sota un fantàstic ( i nou) cartell de Nova Col·lecció. Quins collons!!!!

En aquest cas es tracta de noves col·leccions, però jo he arribat a veure sabates marcades com a rebaixades però amb el mateix preu que feia uns mesos, i així cada vegada més ‘trampetes’ pels consumidors. Amb això no vull dir que totes les botigues practiquin aquests actes traïdors, ni molt menys, però si que comença a ser massa habitual, si més no amb les coses que jo em vull comprar. Seré gafe? Hi ha un boicot del comerç contra mi? Serà que gasto una 46 (antigament una 48) i no em mereixo comprar roba o sabates? Serà que sóc imbècil i no sé trobar les veritables gangues de les rebaixes?

No ho sé però la qüestió és que m’he emprenyat i com que no fa fred no em compro la jaqueta, ja no m’agrada.

3 comentaris:

Candela ha dit...

Jo he fet seguiment d'algunes peces a determinades botigues i tens raó ES UNA FARSA. Però em fa pal posar-me a dir-los tot el que penso ni fer una queixa, però ho hauriem de fer!!

Gerard Agudo ha dit...

Podem montar una manifestació... però segur que no ens posaríem d'acord amb el lema, uns voldrien anar contra el Zara, els altres contra el MNG, etc... acabaríem com els polítics.

Puji ha dit...

Per no parlar de les partides de roba que surten del no-res quan comencen les rebaixes.

Aquestes pràctiques traïdores s'incrementen proporcionalment a la magnitud de l'establiment. el cortinglés és el rei d'aquest marro.

A l'estafa de les rebaixes... cop de mall!