dimarts, de març 06, 2007

París bien vale una misa!

Dimecres passat l’Eva i jo celebràvem que fa molt que ens aguantem mútuament així que per celebrar-ho vam anar a dinar a París el divendres. Només un dia, però un molt bon dia. (Visca Ryanair).

Sincerament feia temps que volia anar a París, sobre tot, per posar el ‘Visto’ a la Torre Effiel. Però haig de reconèixer que la ciutat em va sorpendre gratament. El temps del que disposàvem per la visita era limitat però això no ens va privar de fer un gran passeig per la ‘ciutat de la llum’.

La ruta va incloure tots els ‘titulars’, Arc de Triomf, l’Obelisc de la Plaça de la Concordia (ja puc dir que he vist la parelleta després de veure el de Luxor), els Jardins de Toulleries, el Louvre (per fora), l’Òpera, Montmatre i els seus pintors, Notre Dame i per rematar el dia la Torre Effiel. Això està clar que no hagués estat possible sense una bona xarxa de transports metropolitans i els consells de la gent (sobretot de la Lourdes).La patejada va ser infernal però va valdre la pena.

Bàsicament l’únic defecte que li he trobat a París de moment és que està plena de francesos.

Us deixo un petit reportatge amb les fotos que vam fer.



PD: Merci a Lali blogera resident de Visualpanic per passar-me aquestes pijadetes d'Internet.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

El que dèiem... una ciutat que t'hi cagues!

Anònim ha dit...

t'ha quedat molt xulo... m'agrada molt!!!
i com no, estic d'acord amb en Kanu... una ciutat si més no "especial"!

Oriol ha dit...

plas, plas, plas!!! xulo, xulo.

Per cert, a la foto que surt sentat a una escala, s'ha quedat encallat el pc i he pensat," serà cenizo el tio.." però no, després ja ha acabat de carregar tot i màquina.

Otger Cataló ha dit...

guauuu!!! espectacular!!! gran regal i es que l'evakovskaya no és pot pas queixar de tu !!!!!

Puji ha dit...

Colló nen, dinars a París? Com hi vas, no?

M'encanta París. Fa massa que no hi vaig. Li dec una visita.

Gerard Agudo ha dit...

Puji vaig volar amb Ryanair, vol barato!!! Aeroport de cabres i Menú del dia!!

Candela ha dit...

Al.lucino això d'anar i tornar en un dia!!! fantàstic!!!

Gerard Agudo ha dit...

Ja sabeu us recomano els viatges llampec...cansats però valen la pena!!!