dilluns, d’agost 13, 2007

Santornem-hi

Tornem al ‘tajo’. Les tres setmanetes que hem estat sense currar han passat volant, senyal que han valgut la pena. La tempesta d’ahir que plovia de baix a d’alt i de dreta a esquerra era l’anunci del final de les vacances (a part de descobrir que casa meva té filtracions més grans que la directiva del Madrid), de la mateixa manera que la tempesta del dilluns 6 va indicar el retorn d’aquesta Itàlia que m’ha meravellat. Tinc moltes coses que m’agradaria explicar del viatge, la pressa de pèl als catalans, la poca feina d’alguns i més cosetes, però em conec i no us puc prometre res.

Simplement volia dir-vos que torno a estar per aquí.

PD: Això si la mitja jornada em permetrà gaudir del que queda de Agost de manera més intensa que no pas si curres tot el dia.

4 comentaris:

Laia ha dit...

Anims!!! :)

Gerard Agudo ha dit...

Merci laiona!!!

Puji ha dit...

Unos que vienen y otros que se vaaaaaaaaan....

Oriol ha dit...

que és cabron el de la cullera!!!