dimecres, de setembre 17, 2008

A la caça i captura del cotxe


Em sembla molt bé potenciar l’ús del transport no contaminant com la bicicleta o que es facin carrers peatonals, que es suprimeixin llocs d’aparcament per voreres més amples o que els peatges siguin més barats si comparteixes transport (fent un incis en això, els busos pagarem menys ara?).

Però senyors alcaldes, ja no només el de Barcelona, perquè no acompanyem la caça i captura del cotxe amb una política de transports públic adient, amb més freqüència de pas en alguns casos, arribant a més llocs o simplement assegurant-ne un bon funcionament simplement. Però el què ja em sembla més fotut és que un bitllet de l’autobús de Mataró em costi més de 1’20euros o que anar amb autobús a Barna em costi 2,70euros.

Si ser sostenible costa més diners que no ser-ho la gent no és tonta i menys en temps de crisis. Si us plau facilitem les coses. Sostenible si, tonto no.

PD: Per cert i amb els cotxes que ja hi han ara què en fem.


4 comentaris:

Lali ha dit...

M'ha fet molta gràcia la reflexió del bus (i el metro, ja posats)... xq no serà que no compartim el petit espai del bus! Hi ha més d'un dia... que de tant compartir ens hauríen de pagar :)

Dani R. ha dit...

La gent sempre triarà l'opció de millor relació qualitat preu per moure's i en aquesta aspecte el transport col·lectiu (mal anomemant públic) té les de perdre. Per qualitat i per preu.

Oscar 7m76 ha dit...

A Barcelona ja hi ha més espai per bicis i transport públic que per cotxes. Però espai per transport públic no vol dir bon transport públic.

És lamentable i atenció que la setmana que ve és la de la SOSTENIBILITAT!!!

Puji ha dit...

Amic Gerard, acabes de citar el Kid de la qüestió.